top of page
מערכת האתר

אינגליש סנטר רשמו ניצחון ראשון וסיבכו את מיז"מ | המחזור ה-19


אינגליש סנטר & אוונג'רס אמנם מחוץ לתמונת סדרות חצי הגמר אך זה לא הפריע להם לקחת מעירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק ז"ל את הסיכוי הוודאי להעפלה לסדרות בית א.

אינגליש סנטר (בתלבושת הלבנה) הגיעו למשחק שפתח את המחזור ה-19 עם מאזן של 5 הפסדים וללא אף ניצחון רעבים מתמיד, מולם, בתלבושת האדומה, עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק שהיו חייבים את הניצחון הזה בשביל להבטיח לעצמם העפלה בטוחה לסדרות חצי הגמר של בית א.

המשחק היה ברובו צמוד והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון קל למיז"מ בתוצאה 16-15. עם תחילת המחצית השנייה החלו מיז"מ לפתוח את הפער וחיפשו את המפתח שיביא להם את הניצחון ואת המקום בסדרות. ככל שצללנו לעומק המחצית השנייה הצליחו אינגליש סנטר & אוונג'רס להקטין בחזרה את הפער והחלו להוביל לקראת סיום המשחק. מיז"מ צמצמו ב-2 הדקות האחרונות את הפער אך אינגליש סנטר לא התכוונה שבמשמרת שלה יתחוללו ניסים כמו שראינו בשבוע שעבר.

המשחק הסתיים עם ניצחון ראשון לאינגליש סנטר & אוונג'רס בתוצאה 32-31. כפי שזה נראה כרגע שתי הקבוצות תיפגשנה בשנית בפליאוף התחתון של בית א, במאבק שיקבע מי הקבוצה שתרד בעונה הבאה לבית ב.

כזכור עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק ז"ל זכתה בדצמבר האחרון בגביע האינ-בול (3X3) וסימנה ייעדים גבוהים לקראת העונה וחיפשה את הכרטיס לסדרות חצי הגמר של בית א.

המחזור שינעל את השלב הראשון של בית א יתקיים ביום חמישי הקרוב במשחקים בין: המפציצים לנווה דקלים אור, ושחזור משחק הגמר מהעונה שעברה בין הכלוב ע"ש שירה שאשא לבין האריות.

שפטו את המשחק: אורי אטישיקין ואמיר באונקר.

במשחק השני של הערב , בבית ב נפגשו האולדסטארס (בתלבושת התכלת) עם לוחמי פרס נובל (בתלבושת הלבנה). פרס נובל שבאו אחרי הנס משבוע שעבר ועם ניצחון ביד על מישור הנוף לא הצליחו להיכנס למשחק במחצית הראשונה שהסתיימה בתוצאה 24-5 לאולדסטארס שהגיעו ללא המאמן שלהם (רונן).

במחצית השנייה הצליחו הזריקות של פרס נובל להיכנס יותר לסל, המשחק הסתיים ביתרון 19 לטובת אולדסטארס ובתוצאה: אולדסטארס 43 לוחמי פרס נובל 24.

אולדסטארס כרגע עם 6 נצחונות והפסד 1 חזק בתוך תמונת הפיינל פור של בית ב.

המשחק שנעל את המחזור ה-19 היה הדרבי של נווה הדרים. מועדון כדורסל נווה הדרים אורן (בתלבושת הכחולה) נגד מ.כ נווה הדרים ג' איתי (בתלבושת הלבנה). לדרבי כמו לדרבי חוקים משלו, הקבוצות שמכירות לאורך שנים אחת את השנייה נפגשו לדרבי לראשונה מזה 2 עונות (בעונה שעברה נווה הדרים איתי שיחקה בבית א). המשחק נפתח צמוד ועם סקור נמוך אך המחצית הראשונה הסתיימה לטובת נווה הדרים איתי בתוצאה 15-6. המחצית השנייה הייתה צמודה בהרבה כאשר מועדון כדורסל נווה הדרים אורן קלעה 11 נק' אל מול 13 של מ.כ נווה הדרים ג' איתי. המשחק הסתיים עם ניצחון חשוב מבחינתם של נווה הדרים איתי שרודפים אחר הכרטיס לפיינל פור של בית ב בתוצאה 29-17 על מועדון כדורסל נווה הדרים אורן.

שפט את המשחקים: אמיר באונקר.

לצפייה במשחקים המחזור:

מצב הבתים עם סיום המחזור ה19:

בית א:

1. החברים של בלייכר - 11 נק'.

2. האריות - 8 נק'

3. המפציצים - 8 נק'.

4. עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק - 8 נק'

5. הכלוב ע"ש שירה שאשא - 8 נק'.

6. נווה דקלים - 7 נק'.

7. אינגליש סנטר & אוונג'רס - 7 נק'.

בית ב:

1. מ.כ נווה הדרים ג איתי - 14 נק'

2. אולדסטארס - 13 נק'.

3. שניסל - 12 נק'.

4. שישיסל - 12 נק'

5. מישור הנוף - 11 נק'.

6. קרית גנים שיקגו - 10 נק'.

7. ארונות הראל - 10 נק'.

8. לוחמי פרס נובל - 10 נק'.

9. קרית ראשון - 8 נק'.

(-). מועדון כדורסל נווה הדרים (אורן) - 8 נק'.

המחזורים השבוע, מחר (רביעי) המחזור ה-20 וחמישי המחזור ה-21. לצפייה בלוח המשחקים המלא, לחצו כאן .

 

לוח עדכונים ופרסומים :

(1) אירוע הגמר של עונת 2019 יתקיים ביום חמישי ה 1 באוגוסט באולם הספורט יגאל אלון ראשל"צ החל מהשעה 19:15 . באירוע: משחק הגמר של בית ב, משחק האליפות בבית א, טקס סיום העונה והענקת הגביעים והמדליות בהשתתפות שחקני כל הקבוצות והנהלת העיר והחברה העירונית ראשל"צ.

219 צפיות0 תגובות

Comentarios


bottom of page